7. Sınıf İngilizce - 2. Dönem 2. Yazılı Soruları Ve Cevapları (2016 - 1)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Uyanan Gençlik

• Yer: HATAY
  • +547/-0
  • Cinsiyet: Bay
[img width=170 height=200]http://www.uyanangenclik.com/gallery/530_23_06_16_3_30_28.png[/img]
[img width=156 height=200]http://www.uyanangenclik.com/gallery/530_23_06_16_3_32_19.png[/img]

[b]CEVAP ANAHTARI:[/b]
A.)                                                  B.)
Vet : Veteriner                                        Pollution : Kirlilik
Pharmacy : Eczane                                  Wind Turbine :  rüzgar türbini
Zoo : Hayvanat Bahçesi                            Pesticide : Böcek öldürücü
Art Gallery : Sanat Galerisi                        Solar energy : Güneş enerjisi
Shoe shop : Ayakkabı dükkanı
Bakery : Fırın
greengrocer:  Manav

C.)
1. How many candles do they need? (Kaç tane mum gerekiyor?)
- 13 candles
2. Who is the sender of the message? (Mesajın gönderini kim?)
- Mary
3. What do they need for the party? (Parti için neye ihtiyaç duyuyorlar?)
- balloons, cake, candles and kurabiye.
4. Do they need music CDs? (Müzik Cd'lerine ihtyaçları var mı?)
-  Yes, they have their needs.

D.)
We  __save___  must trees. (Ağaçları kurtarmalıyız)
We must __ use__  water and electricity (Su ve elektrik kullanmalıyız)
We must __ protect __  public transportation (Toplu taşıma araçlarını korumalıyız)
We must __plant__  rainforests (Yağmur ormanı dikmeliyiz)
We must __recycle__ plastic bottles, glass, cans, paper and more.
(Plastik şişeleri, camı, kutuları, kağıtları ve daha fazlasını geri dönüştürmeliyiz.)

E.)
I usually go the the cinema ___ to watch a film __ (Genellikle film izlemek için sinemaya gidiyorum)
I usually go the the bookstore __ to buy some books __ (Genellikle bazı kitaplar almak için kitapçıya giderim)
I usually go the the school __to study lesson __  (Genelde ders okumak için okula gidiyorum)
I usually go the the hospital __ to see the doctor __ (Genellikle doktoru görmek için hastaneye gidiyorum.)
I usually go the the  supermarket __ to buy some bread __ (Genellikle biraz ekmek almak için süpermarkete giderim.)

F.)
1. A four leaf clover means __good luck__ in many countries. (Dört yapraklı bir yonca, birçok ülkede iyi şansa sahiptir.)
2. We shouldn't pollute the environment __ to __save the planet (Gezegeni kurtarmak için çevreyi kirletmemeliyiz)
environment : çevre